WYNIKI KONKURSU!


Minął już ponad miesiąc odkąd ogłosiliśmy rozpoczęcie naszej "pierwszej edycji" konkursu, w którym miałyście za zadanie napisać opowiadanie dowolnej długości, na dowolny temat. Nie ukrywamy, poszło Wam wręcz cudownie! Codziennie zaglądałyśmy na maila i sprawdzałyśmy, czy pojawiły się owe zgłoszenia i tak było! Wielu z Was wysłało do nas swoje dzieła i tym trudniej było nam wybrać tylko trzy opowiadania, ale przy pomocy innych osób zdołałyśmy wybrać tę zwycięską trójkę. Tak więc, czemu nie przejdziemy do wyników, pewnie czekacie na nie z niecierpliwością? 
Jednak zanim do tego przejdziemy, przypomnę, że trzy zwycięskie opowiadania pojawią się na naszym blogu, będą publikowane w kilkudniowych odstępach czasu do 16 czerwca. No i nasz zwycięzca! Otrzyma portret narysowany przez Hari, tak więc prosiłybyśmy o kontakt z nami odnośnie tego, kto ma się na danym portrecie znajdować. 

A teraz długo wyczekiwane wyniki! 

Trzecie miejsce: HYUNAH KIM

Drugie miejsca: KINGA REINL

PIERWSZE MIEJSCE: WERONIKA CIARKA

Serdecznie gratulujemy oczywiście Wam, nasi drodzy zwycięscy, ale również pozostałym uczestnikom konkursu. Była to dla nas wręcz ogromna przyjemność czytać Wasze opowiadania! Mamy wśród nas wielu wspaniałych i utalentowanych młodych artystów internetowych. Mamy nadzieję, że nie zniechęcicie się i będziecie dalej pisać, za rok z pewnością powtórzymy ten konkurs. 

RAZ JESZCZE, SERDECZNIE GRATULUJEMY!

♥ HARI & NANA ♥

Komentarze

  1. Nie bardzo wiem co mam powiedzieć bo brałam pierwszy raz udział w konkursie i to było zaskoczenie, że znalazłam się na trzecim miejscu, z którego niesamowicie jestem zadowolona. Dziękuję Wam dziewczyny, dziękuję, że przeczytałyście mój scenariusz, który był baaardzo długi i z którego jestem zadowolona. Jestem kiepska w takich sytuacjach kiedy dziękuję komuś, ale jeszcze raz - dziękuję za trzecie miejsce no i oczywiście również gratuluję dwóm wyższym miejscom <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje opowiadanie bardzo nam się spodobało, być może dlatego, że z Naną mamy nieuleczalne zboczone duszyczki. :P Ale tak na prawdę, było świetne. Raz jeszcze serdecznie Ci gratulujemy. Twoje opowiadanie pojawi się jako pierwsze na blogu. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty