Świętujemy 100 tyś. wyświetleń~!


No kochani! Już od dłuższego czasu, gdy na blogu było coś ok. 95 tyś. wyświetleń codziennie zaglądałam tu, nawet gdy nie miałam weny, by tylko zobaczyć ile nowych osób czyta nasze wypociny. Nie ukrywam, czekałam na tę stówkę z ogromną niecierpliwością. Powiem tak, zrobiliście mi cudowny prezent na osiemnastkę, ot co (to nic, że jest dopiero 20 stycznia)! No, ale żeby nie było tak wesoło (choć to sprawia mi największą frajdę, jak i czytanie waszych cudownych komentarzy) robimy przy okazji małe podsumowanko ~! Yeeey! ~^o^~

  • Liczba wyświetleń!
To właśnie one są jednym głównych tematów tego posta. Tak więc, na obecną chwilę mamy ich aż 100177! *o* Shocker dnia, mówię Wam! Ale wracając do tematu. Tak jak blog działa od 9 sierpnia 2013 roku tak, przynajmniej moim zdaniem, idzie nam rewelacyjnie! Ta liczba wyświetleń to nie byle co! Ale lecim dalej... 

  • Top Ten najpopularniejszych postów na obecną chwilę! 
  1. "I'm afraid ... Turn around." z liczbą 1198 wyświetleń
  2. "Sexy Back" z liczbą 844 wyświetleń
  3. "Wygraj dzień z EXO!" z liczbą 816 wyświetleń
  4. VIXX Rozdział V z liczbą 626 wyświetleń
  5. "Pierwszy raz." z liczbą 610 wyświetleń
  6. "I don't believe in it." z liczbą 517 wyświetleń
  7. "Can you little lower?" z liczbą 505 wyświetleń
  8. "Tajemniczy nieznajomy" z liczbą 488 wyświetleń
  9. "Best Day Ever" z liczbą 361 wyświetleń
  10. "Sen" z liczbą 346 wyświetleń
  • Liczba wyświetleń wg kraju:
  1. Polska - 90889 wyświetleń
  2. Holandia - 1893 wyświetleń
  3. USA - 1469 wyświetleń
  4. Kenia - 1199 wyświetleń
  5. Niemcy - 882 wyświetlenia
  6. Francja - 407 wyświetleń
  7. Ukraina - 404 wyświetlenia
  8. Wielka Brytania - 299 wyświetleń
  9. Belgia - 296 wyświetleń
  10. Bangladesz - 214 wyświetleń 

Tak więc to by było chyba na tyle, przynajmniej prawie, bo na koniec zostawiam najlepsze! 
Bardzo, ale to baaardzo chciałabym Wam podziękować za Waszą wspaniałą aktywność i w ogóle za to, że jesteście. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie chciał czytać moje wypociny, tym bardziej patrząc też na to, jak kiepsko na początku pisałam. Ale wracając... Jesteście kochani, to już wiecie, ale mogę Wam to powtarzać za każdym razem i wiedzcie, że za każdym razem jest mi mało Waszych komentarzy, Hari jest pazerna. xD Żartuję. Wasze opinie bardzo mnie motywują do dalszej, że tak powiem, twórczości, tak więc pamiętajcie, żeby Hari pisała potrzebuje dopingu, tak jak żeby żyć potrzebuję K-Popu. ^^ Saranghae aniołeczki~! ♥♥♥♥


Hari ♥

Komentarze

Popularne posty