Rozdział V: Fans Will Be Fans




Szczegóły do serii "My 24 Year Old Husband" znajdziecie tutaj. 

~ Z perspektywy Miyoung ~

Po cudownym, gorącym prysznicu, owinęłam się ręcznikiem i weszłam ostrożnie do naszego pokoju. Luhana nie było, więc od razu poszłam do garderoby. Spojrzałam na moje nowe ubrania i zastanawiałam się, dlaczego mam bardziej eleganckie ubrania, niż moje stare. Muszę iść szybko do domu i zabrać kilka ubrań. Wybrałam ładną sweter-sukienkę i rajstopy, ponieważ jeszcze było zimno. 

Twoja sukienka:

Wyszłam z szafy i słyszałam, że Luhan bierze prysznic. Zarumieniłam się na samą myśl o tym, co wydarzyło się wcześniej. Nie mogę uwierzyć w to, że poczułam jego "przyjaciela". Ta scena co chwilę odtwarzała się w mojej głowie, zaczęłam chichotać, jak szalona, skrywając twarz w dłonie. I nawet nie zauważyłam, że Luhan stał tam z ręcznikiem owiniętym wokół jego pasa, opierając się o framugę drzwi i patrzył na mnie z rozbawieniem.
- Jagiya - przestałam się śmiać i zamarłam. Odkryłam swoją twarz i powoli się do niego odwróciłam. Śmiałam się niezręcznie, kładąc ręce na bokach.
- Skończyłeś brać prysznic? Dobrze. Poczekam na dole... haha... Po prostu pooglądam telewizję. Haha. Pójdę, żebyś się przygotował... - wybiegłam z pokoju. słysząc, jak Luhan się ze mnie śmieje. O Boże, jakie to było żenujące. Przeczesałam włosy palcami i westchnęłam. Weszłam do jadalni i posprzątałam wielki bałagan pozostawiony przez EXO. Po skończeniu usiadłam i zaczęłam myśleć. Co ze szkołą? Niebawem będzie nowy rok szkolny. Wrócę z powrotem, czy nie? Powinnam się dowiedzieć, czy mam iść do mojej starej szkoły. Tak na prawdę nie mam tam żadnych przyjaciół, bo byłam frajerką z obsesją na punkcie Luhana. Nikt nigdy ze mną nie rozmawiał, chyba, że chciał spisać zadanie domowe lub potrzebował odpowiedzi. Zawsze spędzałam przerwy w bibliotece, czytając książki i jedząc Pocky. To smutne, prawda? Ale tak na prawdę, nie przeszkadzało mi to. Było dosyć spokojnie. Pokręciłam głową i pozbyłam się wszystkich smutnych myśli. Jestem mężatką mojego ulubionego idola. Wstałam z krzesła i ruszyłam w kierunku pokoju. Luhan siedział na kanapie, wpatrując się w ekran telewizora. Usiadłam obok niego i patrzyłam na to, co ona patrzył. To był jakiś program rozrywkowy, w którym rozmawiali o czymś. Rozmawiali o naszym małżeństwie i pokazali jedno z naszych zdjęć. 

Zdjęcie, na którym jesteś z nim:

Muszę przyznać, że dobrze wyglądałam na tej fotografii. Skupiłam się z powrotem na tym, co mówili MC.
MC#1: Więc teraz Luhan i Miyoung są małżeństwem, każdy zastanawia się nad ich przyszłością. Fani mają obawy odnośnie tego, czy Luhan opuści EXO, bo będzie chciał rozpocząć życie rodzinne.
MC#2: Myślę, że to może zrujnować EXO, jeśli to zrobi, nie staram się być negatywnie nastawionym do tej sprawy, ale ich popularność może upaść. Tak, jak wtedy, gdy Sunye z Wonder Girls wyszła za mąż, ich popularność znacznie spadła... Czuję, że może być gorzej z EXO ze względu na to, jak popularnym członkiem zespołu jest Luhan.
MC#3: Cóż, tego nie wiemy, Luhna wie, że jeśli zdecyduje się odejść, mogą pojawić się różne reakcje. Prawdopodobnie fanów będzie to bolało najbardziej. Pojawiło się wiele argumentów fanów, gdy pojawiła się informacja, że spotykają się już od dwóch lat. 
"Jesteśmy razem od czasu, gdy miałam trzynaście lat!? O kurcze! Czy moje marzenie na prawdę zadziałało na różnice wiekowe? Czy ludzie na prawdę spotykają się z osobami młodszymi od siebie? Nawet wtedy, gdy są one nastolatkami? Wow". Pomyślałam. Spojrzałam na Luhana, nic nie mogłam odczytać z jego twarzy.
MC#2: No cóż, ponieważ widzowie słyszeli nasze przemyślenia, poprosiliśmy kilku fanów Luhana, by powiedzieli nam co myślą na temat jego małżeństwa.
FAN1: Na prawdę nienawidzę jego decyzji zawarcia małżeństwa z tą brzydką dziewczyną, powinien wybrał śliczną idolkę, zamiast tej zwykłej dziewczyny.
FAN2: ... Widziałam wcześniej jego żonę w szkole. Wszystko co robiła to czytałą i uczyła się. Prawdopodobnie dlatego ukończyła naukę w zeszłym tygodniu. Nikt z nią nigdy nie rozmawiał, nawet nie zaczepiał by powiedzieć "cześć!". Zastanawiam się co Luhan w niej zobaczył.
FAN3: Na prawdę wspieram tę parę. Najczęściej możecie zobaczyć parę idol-idol. Mihan (nazwa waszej pary) sprawia, że fani na całym świecie mają wiarę w to, że nadejdzie też taki dzień dla nich, gdy będą mogli połączyć się ze swoimi idolami. Życzę im szczęścia.
MC#1: Dobrze, to wszystko co wiemy na temat ich ślubu. Po przerwie będziemy rozmawiać o Sunmi w nowym teledysku muzycznym i nowym boy bandzie z JYP...
I nadal wpatrywał się w ekran. Skończyłam już szkołę? Ale nawet nie miałam szansy doświadczyć balu maturalnego, albo innych działań. Westchnęłam i wydęłam usta. To życzenie wymagało wielu poświęceń. Odwróciłam głowę i zobaczyłam Luhana, patrzącego na mnie z poważną miną. 
- Wszystko w porządku? Wydajesz się być zdenerwowana - zapytał z odrobiną niepokoju w głosie. Sfałszowałam uśmiech i skinęłam głową. Zmrużył oczy i skrzyżował ramiona. - Nie waż się mnie okłamywać - zmarszczył brwi, spojrzałam na teraz już wyłączony telewizor. Czułam się nieco zdenerwowana przez dwa pierwsze komentarze fanów, ale po trzecim poczułam się znacznie lepiej. Dałam nadzieję fanom na całym świecie. To sprawia, że w środku czuję się dobrze. Spojrzałam na Luhana, który nadal patrzył na mnie. Uśmiechnęłam się.
- Nie martw się o mnie. I tak szybko się przyzwyczaję. Ale wszystko z tobą w porządku? Nie opuścisz EXO, prawda? - zapytałam, a jego wyraz twarzy się zmienił.
- Nie w najbliższym czasie. Nawet jeśli jestem żonaty, nadal chcę śpiewać i jeździć w trasy i tak dalej. Odejdę, gdy EXO będzie gotowe do rozwiązania, co będzie pewnie za jakieś dziesięć lat, jak nie więcej. Nie martw się kochanie, nie zamierzam zostawić chłopaków - posłał mi uspokajający uśmiech. Uśmiechnęłam się. Spędziliśmy następną godzinę na rozmowie. Czułem się na prawdę dobrze mogąc rozmawiać z nim, jak z Luhanem osobą, a nie idolem. Jest interesujący i zabawny. Dowiedziałam się, że kocha makaroniki, mangi i koale. Nie cierpi nauki, ludzi, którzy mówią, że wygląda, jak dziewczyna i Americano, bo jej smak jest zbyt gorzki. Ma uczulenie na goździki. Martwiłam się, że nie będzie w stanie odpowiadać mi na pytania bez podejrzeń. Spojrzałam na zegarek. Była godzina trzynasta, nadal początek dnia. Jestem głodna. 
- Luhan, zrobić Ci też kanapkę? Chciałabym zjeść lunch - powiedziałam wstając. Złapał mnie za rękę.
- Jestem głodny. Wyjdźmy coś zjeść. Chcę pokazać się z moją nową żoną - powiedział z uśmiechem. Zarumieniłam się i skinęłam głową. Wzięliśmy nasze rzeczy i założyliśmy buty. Otworzył drzwi dla mnie, a ja wyszłam niepewnie. Od teraz świat widzi mnie jako Lu Miyoung.

Komentarze

  1. Taaaaaaki cudowny! ♥ Może trochę krótki ale i tak piękny! ♥
    Tak bardzo kocham! ♥
    Życzę weny! Hwaiting! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. No zgadzam się że krótki ale taki słodki <3 Już czekam na następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie oddaje moja sytuacje xd Jestes genialna ^^ Duzo weny zycze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłaś ślub z Luhanem w wieku 15 lat?!

      Usuń
    2. No cóż, ktoś miał bujną wyobraźnię :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty