To już rok!!!

Kto by pomyślał, że rok na tym blogu minie mi tak szybko. To właśnie dziewiątego sierpnia zaczęłam przygodę z pisaniem. Masa Waszych komentarzy, opinii na prawdę mi pomogła i bardzo motywowała. No bo spójrzmy prawdzie w oczy do dzięki Wam i dla Was tu jestem. Bo po co miałabym pisać, jeśli nie miałabym swoich kochanych czytelników. Także dzięki Wam się poprawiłam. g\Gdyby nie wasze "Harii... kiedy następny scenariusz?" nie pisałabym tak dużo, a co za sobą idzie, nadal pisałabym tak kiepsko jak na samym początku. Soł... KOMAWOYO~! ♥♥ A teraz czas małe podsumowanie. 

Liczba wyświetleń od założenia bloga: 69643
W czym miesięcznie było to coś ok. 5000 wzwyż, tak więc jestem z Was na prawdę dumna. ♥
Liczba komentarzy: 397

Najczęściej czytane przez Was scenariusze to: 

A teraz najlepsze, bo jarałam się tym najbardziej. Wchodziłam codziennie na bloga i sprawdzałam jak to się zmienia. Liczba wyświetleń: 
Polska: 63065
Holandia: 1469
USA: 1148
Kenia: 960
Niemcy: 755
Belgia:  290
RPA: 146
Wielka Brytania: 141
Ukraina: 135
Francja: 126

Uwierzcie mi, że myślałam, że no nie wiem co zrobię ze szczęścia, a raczej z szoku, no bo... "W Afryce czytają mojego bloga" moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłam wyświetlenia z Kenii. Szok. Chociaż może nie dla wszystkich, ale dla takiego dzikusa jak ja to na prawdę coś, tym bardziej, że to mój pierwszy taki prawdziwy blog. Już nie mówiąc, gdy widziałam wejścia z Japonii, Chin, Koeri, Indonezji, Filipin, Singapuru, czy Taiwanu, tutaj to był taniec zwycięstwa. Co prawda wiele tych wyświetleń nie było, ale ta radość... Ah! 

To by było chyba na tyle. Raz jeszcze bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam za bycie ze mną i czytanie moich wypocin. SARANGHAE~! ♥


Hari ♥

Komentarze

  1. Życzę kolejnego roku, dużo weny.Czekam na następne scenariusze >3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rok będziesz mogła poszczycić się trzy razy większymi statystykami. Gratuluję Hari, piszesz wspaniale i tak trzymaj! Magia Hari na zawsze już pozostanie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Saengil-chucka hamnida! ^3^ Życzę jeszcze większych sukcesów przy prowadzeniu bloga!
    HWAITING! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  4. *idzie z tortem* że tak powiem, stara dupa z tego bloga XD
    Najlepszego i dużo weny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym pisaniu ^^
    Nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu ^^
    http://mykoreanlifee.blogspot.com/2014/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty