Nominacje sypią się jak króliki z kapelusza


Soł... otrzymałam kolejną nominację do Liebster Award, za co baaardzo Wam dziękuję Bangtan Sonyeondan World i Puggie Draws. ♥ 
Ponad to dostałam aż cztery nominacje do The Versatile Blogger Award od LoveLalaBlacky i Izy ZeluśKim HyuNa i Bangtan Sonyeondan World za co również serdecznie Wam dziękuję kochane~! 


To dla mnie na prawdę coś nowego, dlatego cholernie się cieszę, że ktoś odwiedza mojego bloga, cóż nie ukrywajmy, jest ich masa, wręcz ogrom i trudno jest zostać zauważonym. A nominacje, takie jak te ostatnio strasznie mnie motywują do dalszej aktywności na blogu, gorzej jest niestety z czasem. Ale przechodząc do sedna sprawy, bo szczerze powiedziawszy odeszłam od tematu. Jest kilka kolejnych rzeczy, które osoba nominowana musi zrobić, w tym jest: pokazanie nagrody, podziękowanie nominującemu blogowi, ujawnienie siedmiu faktów o sobie, nominowanie siedmiu lub więcej blogów i poinformowanie o fakcie nominowane przeze mnie blogi. Soł... najpierw kilka faktów...
  1. Rysuję na poważnie od 4 lat, łącznie z takimi rzeczami jak chodzenie na zajęcia plastyczne (na które szczerze powiedziawszy nie uczęszczam już od dwóch i pół roku). Ponadto mam swojego fanpage z rysunkami. 
  2. Mam w planach przedstawienie jednego z moich scenariuszy w postaci mangi, ale najpierw muszę nauczyć się ją rysować. 
  3. O ile jest dziwne, że można utracić umiejętności wokalne, w moim przypadku to akurat możliwe. Jakoś od przeszło 5 lat nie umiem śpiewać. ;___;
  4. Jestem samoukiem. Sama z siebie nauczyłam się grać na pianinie i gitarze, ale tylko wybrane utwory, chociaż moja gra na gitarze jest według mnie niczym. 
  5. Większość osób zna mnie z Oh Azjato zostań moim mężem i niech tak zostanie (a może nie... :3)
  6. *kończą mi się pomysły...* Soł... Nienawidzę matmy, a jestem w klasie o rozszerzonym profilu matematycznym. -,-
  7. Uwielbiam ubrania wzorowane klasycyzmem i romantyzmem. Ponadto lubię filmy kostiumowe z tychże epok. Jednak tak jak bardzo je kocham, tak prawie nic o nich nie wiem (może dlatego, że nie znoszę historii).
Tak więc siedem faktów o sobie mam już za sobą. W sumie nic nowego, chyba każdemu jest ciężko pisać o sobie. Ale coś tam wyskrobałam. Teraz przyszła kolej na jedenaście pytań od Liebster Award.


1. Kto jest Twoim ultimate biasem i dlaczego? 
2. Jak Twoi rodzice reagują na to, że słuchasz K-Pop'u?
  • Mama jest wyrozumiała, szczerze powiedziawszy lubi 2NE1 i potrafi rozróżnić dziewczyny, ponadto zakochała się ostatnio w nowym mini albumie MBLAQ. Tata natomiast jest kompletnym rasistą, w ogóle nie akceptuje tego, że słucham muzyki z dalekiego wschodu. 
3. Która drama jest Twoją ulubioną i dlaczego? 
  • Jeszcze dwa tygodnie temu było to "Secret Garden", ale kiedy obejrzałam "My Love From The Another Star" zaczęłam mieć wątpliwości o to, która stoi na pierwszym miejscu. Ale wbrew pozorom kocham obie dramy, tak więc są na równi. Dlaczego je lubię? Kocham wątki nadnaturalne w dramach, czyli w tym przypadku zamiana ciał, albo kosmici, ponad to lubię kiedy jedna ze stron jest szalenie bogata, a druga odgrywa rolę Kopciuszka. 
4. Jaki jest Twój ulubiony paring w K-Popie? 
  • Z takich 'normalnych' paringów, damsko-męskich, to Daragon i AlienCouple. Z kolei jeśli chodzi o te 'nienormalne' to z męsko-męskich JoonMir, GTOP,*dziesięć godzin później* Taoris, Kray, a z damsko-damskich ParkSister.
5. Jaka jest dla Ciebie najdziwniejsza piosenka bądź teledysk w K-Pop'ie?
  • Najdziwniejszy NORAZO - 'Wild Horse' o.O


6. Jaka jest według Ciebie najlepsza choreografia w K-Pop'ie. 
  • Każda choreografia 2NE1 jest piękna, ale najlepsze choreografie według mnie ma EXO :3
7. Czy byłaś kiedyś na jakimś koncercie K-Pop'owym?
  • No niestety nie :C
8. Jakiej muzyki słuchałaś przed odkryciem K-Pop'u?
  • Tak jak pewnie większość K-Pop'owców metal, u mnie z naciskiem na metal symfoniczny (Nightwish, Within Temptation, Blood Stain Child...), ponadto grunge (Nirvana to podstawa, Alice in Chains...) punk (SexPistols, Dezerter...), hardrock (The Doors, The Rolling Stones, Led Zeppelin, GN'R, Bon Jovi...), indierock (Band of Horses, The Smiths, The Jesus and Mary Chain...) rock gotycki (przede wszystkim Closterkeller). 

    9. Czy znasz jakiegoś Azjatę?
    • Kiedyś przez jakiś czas rozmawiałam łamanym chińsko-angielskim z kobietą w chińczyku, ale znajomością tego nie można nazwać. Chociaż kobieta była cholernie miła. ^3^
    10. Jakie sceny lubisz opisywać najbardziej? 
    • Chyba sceny pocałunku, takie romantyczne ^^
    11. W jaki sposób K-Pop zmienił Twoje życie?
    • Szczerze powiedziawszy w ogóle nie zmienił, jedynie poprawiło się moje zdanie co do rapu, wyglądu Azjatów i nie słyszę już "ćing ćiang ćiong" tylko poszczególne słowa. Nooo :3
    ***

    1. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
    • Bloguję przede wszystkim po to, by dzielić się z innymi moją twórczością, a na prawdę wręcz uwielbiam, gdy moje wypociny się komuś podobają. Może dlatego nie przestaję pisać. 
    2. Czy poznałaś może jakieś ciekawe osoby dzięki blogowaniu?
    • No pewnie. Moi (mogę Was nazywać fani, czytelnicy, to takie słabe słowo) fani, tacy kochani, to dzięki Wam cały czas piszę. Saranghae~! ♥
    3. Czy przywiązujesz dużą uwagę do swojego ubrania?
    • O i to jeszcze jaką, szczególnie wtedy, gdy muszę gdzieś wyjść. :3
    4. Jakiej muzyki słuchasz?
    • Oczywiście Kpop, poza tym indie pop, indie rock, metal, rock i te sprawy. :3
    5. Wolisz przeczytać książkę, czy przeczytać film?
    • Najpierw przeczytać książkę, a później pójść na film ^^
    6.  Twój ideał? 
    • TOP Oppa~! 

    7. Czy lubisz rysować? Jeżeli tak to jaki styl? Czy masz swój własny?
    • Uwielbiam rysować, wręcz kocham. Preferuje styl realistyczny, skupiam się jedynie na portretach. Jako tako swojego własnego stylu chyba nie mam. :P
    8. Wolisz Europę, czy Azję?
    • Azję. ♥
    9. Jak oceniasz kondycję swoich włosów? Czy chciałabyś coś w nich zmienić?
    • Moje włosy? Kondycję mają chyba dobrą, poza tym dobrze mi z takimi jakie są, chociaż mogły by być nieco dłuższe.
    10. Czy masz kogoś na kim możesz polegać?
    • Mamusia, zawsze pomoże. ♥
    11. Ulubiony smak lodów?
    • Czekoladowo-miętowe, albo orzechowe, wiśniowe i pistacjowe. :3


    No i teraz przyszedł czas na nominacje. Ale... ja... nikogo nie nominuję, bo już szczerze powiedziawszy nie mam kogo. Dziękuję serdecznie za uwagę. :P 


    Komentarze

    Popularne posty