Nadchodzi mała renowacja!

Moje kochane kociaczki. W związku z tym, że zostało mi jakieś... *liczy* coś ok. 16 scenariuszy (pewnie więcej) wezmę się za małe zmiany, kiedy dopadnie mnie brak weny. Otóż odnowimy moje stare scenariusze. Chodzi mi mianowicie o to, że po prostu stare pójdą do usunięcia i napiszę nowe, inspirowane, tymi krótkimi wypocinami.
O bogowie~! Ale się pozmienia. Będą to scenariusze od  "Herbatki" z Lee Joonem do 
"Piknika" z Lee Hong Ki, albo i jeszcze dalej.
Co Wy na to? Mam nadzieję, że pomysł się spodobał. 

Hari ♥

Komentarze

  1. Przepraszam, wiem, że nie jesteś robotem ale... Kiedy następny scenariusz :)
    Strasznie się niecierpliwię i pragnę następnego scenariusza! Mianhe, że tylko proszę, ale ja naprawdę...proszę xD
    Hwaiting

    ~Neko-chan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle pracuję nad dwoma nowymi scenariuszami, ponadto mam zaczęte kolejne części serii z VIXX i Joungjae. Myślę, że już niedługo pojawi się coś nowego. :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty